PARTNERIAI
PARTNERIAI
Apklausos

Kaip vertinate mūsų paslaugas?

Rodyti rezultatus

Kraunasi ... Kraunasi ...

      Daugelis pasaulio mokslininkų vienbalsiai sutaria, kad STEAM ugdymas yra efektyviausias ankstyvoje vaikystėje ,nes būtent šiame amžiuje suformuoti įgūdžiai arba kai kurių gebėjimų pradmenys lemia tolimesnes vaiko mokymosi perspektyvas.

          Šio projekto  tikslas – kūrybiškai, aktyviai veikiant su turimomis inovatyviomis priemonėmis siekti nuosekliai ir sistemingai įgyvendinti  STEAM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos) idėjas kasdieninėje ugdymo(si) praktikoje.

         Šiame STEAM projekte dalyvavo ikimokyklinio amžiaus „Boružėlių“ grupė. Ikimokyklinio ugdymo mokytojos Odeta ir Silva dalijosi netradicinėmis idėjomis, integruotomis į kasdienę ugdomąją veiklą. Vaikai išbandė daugybę veiklų netradicinėse erdvėse, jų metu žaidė kitaip ir patyrė netikėtus raidžių, skaičių, eksperimentavimo, skaičiavimo, stebėjimo, konstravimo, veiklos su gamtine medžiaga kūrybos būdus, išbandė inovatyvių skaitmeninių technologijų galimybes.

          Ilgalaikio projekto metu apsilankėme Lukšių Vinco Grybo gimnazijos chemijos kabinete. Džiaugiamės, kad pavyko susidraugauti su mokytoja Virginija, kuri su malonumu mums skyrė visą pamoką. Mokytoja supažindino su žmogaus skeletu, paaiškino kas yra gamtos mokslai. Parodė kaip galima pagaminti ,,dramblio dantų pastą“. Vėliau atlikome įvairius eksperimentus, kuriuos galėjo išbandyti patys vaikai. Per mikroskopą stebėjome musės koją ir galvą.

         Projekto metu veiklų buvo labai daug:  rudenį  vykdėme fotosesiją  gamtoje, kurią įgyvendinti padėjo fotografė Kristina Dovydaitienė,kuri yra mūsų grupės ugdytinės Evutės mama. Vėliau kūrėme rudens lapų žmogeliukus, kuriuos laminavome.  Susipažinome su sėklų samprata ir kaip auga augalai, stebėjome jų augimą. Iš lego kaladėlių kūrėme  vardo bokštelius, statėme lego tiltus ir stebėjome ar pajungus vandenį tiltas atlaiko. Iš  putplasčio statėme dangoraižius, o pajungus plaukų džiovintuvą, stebėjome, kurio dangoraižis tvirčiausias. Susipažinome su slieko gyvenimu: kūno sandara, gyvenimo būdu, pasigaminome sliekyną stiklainyje, matavome slieko ilgį, išmokome  naudotis ilgio matavimo priemonėmis ir taip mokytis matematikos, skaičių. Išbandėme ,,Lego education‘‘ priemones, interaktyvų žaidimą ,,Osmo‘‘, ,,Makey makey‘‘ elektroninį įrenginį, spalvinimo programėlę ,,Quiver Vision‘‘.

          Pastebėjome, kad po šio vykdyto projekto vaikai gali veikti laisvai ir kūrybiškai. Džiaugiamės vaikų smalsumu, noru tyrinėti, galimybe eksperimentuoti, konstruoti, išbandyti naujus, vaikams dar nežinomus dalykus.

Ikimokyklinio ugdymo mokytojos Odeta Sakalauskienė ir Silva Duobienė